UFC Vegas 19: Derrick Lewis - "I Like Them Wrestlers" | Post-fight Interview

  zhlédnutí 380,813

UFC - Ultimate Fighting Championship

Před 12 dny

UFC heavyweight contender Derrick Lewis talks with Michael Bisping backstage after his stunning knockout of Curtis Blaydes in the UFC Vegas 19 main event on Saturday night.
Subscribe to get all the latest UFC content: bit.ly/2uJRzRR

Experience UFC live with UFC FIGHT PASS, the digital subscription service of the UFC. Visit ufcfightpass.com/

To order UFC Pay-Per-Views on ESPN+, visit bit.ly/2vNIBE8 (U.S. only)

To order UFC Pay-Per-Views, visit welcome.ufcfightpass.com/#PPV (Non U.S.)

Connect with UFC online and on Social:
Website: www.ufc.com
Twitter: ufc
Facebook: ufc
Instagram: ufc
Snapchat: UFC
Periscope: Periscope.tv/ufc

Connect with UFC FIGHT PASS on Social:
Twitter: ufcfightpass
Facebook: ufcfightpass
Instagram: ufcfightpass

Komentáře
kb be
kb be Před 3 dny
the new mark hunt
Larry Tate
Larry Tate Před 3 dny
He didn’t like DC too much.
Pappa Gallagher
Pappa Gallagher Před 4 dny
Great interview
BEN
BEN Před 4 dny
He likes to fight stipe...?damn.., im excited of that fight
Rafa Kops
Rafa Kops Před 4 dny
😤👍💪🙏
Chris Spivey
Chris Spivey Před 6 dny
Look at the size of his hands they’re bricks
Jay Baker
Jay Baker Před 6 dny
Derrick Lewis is straight up golden. Dude is #1 best knockout artist probably ever! It’s not always just physical, don’t get me wrong Derrick is “The Black Beast” for a reason, but his mind is always so sharp too! Inside and outside the octagon! You can tell he’s an active thinker and his mind just amuses itself with humor. I am suggesting he likely has a high I.Q. And fight I.Q.
Rawdawg Nation
Rawdawg Nation Před 6 dny
Bisping is serving these fighters gold to help them boost their profile lately
james harris
james harris Před 6 dny
What a honest man. His power is indisputable. Herb is a very low functioning referee. We see it time and again. For how many more years do we have to see fighters extending their fingers out thrawting a take down all the while Herb mentally resides on a planet known as oblivion in a galaxy far far away. Sadly, Blade in this instance absorbed more debilitating cognitive trauma then need be. He's going to pay for that later in life.
Lone Wolf
Lone Wolf Před 7 dny
He still having nightmares of DC choking him out
SR 71
SR 71 Před 7 dny
Only guy Nganu backs away from
rodolph schmirnoff
rodolph schmirnoff Před 7 dny
If that guy ko stipe...I wouldn't be all mad that's for sure
J Sanchez
J Sanchez Před 8 dny
Damn it. I called by buddy and was going to hit the casino to bet on Lewis in under 1.5 rounds. $100 would have made me $4,000. I thought Lewis would win. Blaydes was overrated
Zdog122
Zdog122 Před 8 dny
He didn’t like DC
Adam Robson
Adam Robson Před 8 dny
Buzzin 4 him blades is a bellend
delatroy
delatroy Před 8 dny
Derrick is low key genius
Alex Bedoya
Alex Bedoya Před 8 dny
Curtis blaydes is a straight b**** still hasn't done an interview
Ansel Hansen
Ansel Hansen Před 8 dny
Derrick Lewis 🐐
Mati
Mati Před 8 dny
LEWIS IS THE MOST TRUE FIGHTER IN THE UFC GOTTA LOVE AND RESPECT FOR HIM HE SO HONEST DAMN AND GOT FIGHT IQ LIKE JAN BLACHOWICZ
Handy කොල්ලා KoolBoy
Handy කොල්ලා KoolBoy Před 8 dny
hahaha Jon Jones .. welcome to Sleep....
juan dela cruz
juan dela cruz Před 8 dny
This is why yah dont talk about yar future fights
X 3 R 0
X 3 R 0 Před 8 dny
You can tell he knows he deserves that title shot over Jon Jones but he doesn’t want to be disrespectful to Jones.
Alex Cem
Alex Cem Před 8 dny
I can't decide if Derrick is more funny or dangerous lol I'd be scared to joke with him haha
j d
j d Před 8 dny
Chandlier's black boy = right wing virtue signal
Bowie
Bowie Před 8 dny
Get this man in the Joe Rogan podcast!
Matko Mezulić
Matko Mezulić Před 8 dny
I like them wrestlers ? After DC home schooled him ?
Matko Mezulić
Matko Mezulić Před 8 dny
Past it was a year ago clown
Ansel Hansen
Ansel Hansen Před 8 dny
Lmao keep living in the past. 🧂Stay salty 👌bae
Carlos Guzman
Carlos Guzman Před 8 dny
We got some Mojahed fans in the comments section.
SEKHONAYA DAILY
SEKHONAYA DAILY Před 8 dny
anyone reading this comment subscribe my channel and like or dislike one video
Mike Brown
Mike Brown Před 9 dny
I'd like to see Lewis KO Jones. Not likely but one can only hope.
J. Baker
J. Baker Před 9 dny
Calls out Stipe and labels him a "wrestler". Has he seen a Stipe fight? Stipe just does whatever it takes to get the job done...as he will with Lewis.
Miguel Ortiz
Miguel Ortiz Před 9 dny
gotta love Houston's finest
The OX
The OX Před 9 dny
One punch wonder far from a complete fighter imo
Ice AK
Ice AK Před 9 dny
I find it frustraiting when guys throw bombs when the guy is so obviously OUUT!, I mean I get it if there is still a question if he’s out or not... but when they are this obviously ko tf out ice cold ... naaaahh man! No need to risk fuckin someone up for life when they stiffer then a stickman 🤔
The Canadian Madman
The Canadian Madman Před 9 dny
Derrick " i got Popeyes with the right hand and KFC with the left hand." Lewis
Sergei S
Sergei S Před 9 dny
0:58 Is Curtis asking "by who?" lol
sharkwater
sharkwater Před 9 dny
The sound of the uppercut, face plant, follow ups, just brutal. Great win for Derrick and the division.
Seizon Sha
Seizon Sha Před 9 dny
He loves wrestlers? When he fought DC it didnt seem that way.
Teflon Ron
Teflon Ron Před 9 dny
Lewis vs Izzy...book it Dana!
Ragnar 05
Ragnar 05 Před 9 dny
This dude is terrifying in the octagon, that power is insane
Rob kankerboef
Rob kankerboef Před 9 dny
Derrick lewis vs Jairzinho Rozenstruik in submission underground, book it chael
marx117 x
marx117 x Před 9 dny
Really coz when he fought DC he was total wank
johncasagranda
johncasagranda Před 9 dny
0:22 - SHIT. 1:09 - FUCK THIS. Hey, UFC. Stop fucking beeping out fucking fighters' words, ok? What a fuck? =| Dana, stop this shit, please. Keep it OG. Fuck ESPN censorship.
Aaron Ruru
Aaron Ruru Před 9 dny
Didn’t like DC tho 🧐
Oneyda Abruzzi
Oneyda Abruzzi Před 9 dny
P E R F E C T
JA CRISPY
JA CRISPY Před 9 dny
Lewis gonna be another one of those hot fighters that deserves title shot but gets pushed aside cause big name guys get it instead, being Jon Jones, Jones should fight Lewis to even see where he stands among the heavyweights, but guess he’s already awarded title shot against winner of Stipe and Francis
Henny Hardaway
Henny Hardaway Před 9 dny
"I like them wrestlers" *Daniel Cormier has entered the chat*
Ansel Hansen
Ansel Hansen Před 8 dny
DC: Stipe gotta get those wrestling shoes on. Stipe enters the octagon. DC: Strikes Stipe: Oh you're a striker now
Xtrapful
Xtrapful Před 9 dny
I would like to see him fighting Francis again. Last time Francis lost his confidence when he fought Stipe, now when his confidence is back mby it would fun to watch when them big boys go for it
chase abag
chase abag Před 9 dny
Bro it’s like this nigga fight every other week
2WO Faced
2WO Faced Před 9 dny
I mean , curtis was just being overly aggressive and on a beast like Lewis...never doubt the blackbeast
El Mismísimo
El Mismísimo Před 9 dny
I know this may sound weird but this guy is here to support his family, he's not even trying to callout someone, and he has and incredible personality, just don't push him to champ cuz he is prepared phisically but not mentally. Great win man!
hoparo323
hoparo323 Před 9 dny
Damn the comment section is 😷
shantoochee
shantoochee Před 9 dny
bruh imagine lewis and jones going head to head in heavyweight class
John G.
John G. Před 9 dny
man I hate that announcers voice it's so annoying
The King
The King Před 9 dny
Unnecessary punches at the end hope somebody fkes him up like that
da sloth beast
da sloth beast Před 9 dny
nigga really killed him
Farsa Rubin
Farsa Rubin Před 9 dny
You forgot DC bum let's talk abouth that first
Chris Holder
Chris Holder Před 10 dny
This dude is AWOL crazy man....
Fightclub
Fightclub Před 10 dny
That Mortal Kombat sign xd
Justin Morgan
Justin Morgan Před 10 dny
I couldn't believe he was plus 350 with all the people he has flat lined. Love this guy.
D Thomas
D Thomas Před 10 dny
I like them wrestlers is the most hilarious thing an MMA fighter could say after a win.🤣🤣🤣🤣🤣fire
Evan Berhe
Evan Berhe Před 10 dny
I kinda wanna see him and Francis again
Roy Godiksen
Roy Godiksen Před 10 dny
You Never bet against DL. Never. You bet on him winning, or not at all.
Mario Kovac
Mario Kovac Před 10 dny
😂😂he likes wrestlers, especially DC 😂😂
Michael Brownstains
Michael Brownstains Před 10 dny
I like Turtles.
jbx30001
jbx30001 Před 10 dny
Can't wait to see your next fight.
Jeff Tuttle
Jeff Tuttle Před 10 dny
Lmao. Jon Jones would DESTROY Lewis. And I’m a big Lewis fan. So will stipe
Edwin
Edwin Před 10 dny
DC says otherwise Mr. Lewis
Erron Amerson
Erron Amerson Před 10 dny
GIVE HIM A TITLE SHOT
My 11 Bad Kids
My 11 Bad Kids Před 10 dny
"Houston so cold cause my Hot Balls wasn't there, don't worry I'll be back tomorrow. Weather report says it's gonna be 70° tomorrow so..." -Derrick Lewis
Chad Swart
Chad Swart Před 10 dny
When the ref comes to you to lift your arm
Diviqt Tigul
Diviqt Tigul Před 10 dny
Derrick is a good fighter but Stipe is on another level . His wrestling skills are much better than blaydes and if he thinks hes going to get in the same way as Blaydes he is lying to himself . Lets put aside the fact that Stipe is the smartest fighter in the divison .
sven trogrlic
sven trogrlic Před 10 dny
DC was a "wrestler" ...So, and did he like DC ?? :)))
Lautaro Rodriguez
Lautaro Rodriguez Před 10 dny
Somebody tell him that Stipe's boxing is at the top of the division
Basic Cannabis2
Basic Cannabis2 Před 10 dny
Derek needs to reframe his statement on wrestlers.. DC..is all I can say...
Tha sophearoth
Tha sophearoth Před 10 dny
Derrick " Greatest Of All Time " Lewis
Laszlo Varga
Laszlo Varga Před 10 dny
Love to see them wrestlers shoot for the crotch and get sent to another dimension
Gabriel M
Gabriel M Před 10 dny
People are retarded thinking Derrick doesn’t want a title shot or big money fight... he has one more fight on his contract so he wants a ko to beat the record, then he can renegotiate his contract and get the money he deserves for the big fights!!!
Ziva Nata
Ziva Nata Před 10 dny
The ragged atm phylogenetically welcome because toast whitely rely besides a yellow dedication. lumpy, sick correspondent
Ique Langa
Ique Langa Před 10 dny
I dont why but I laughed so hard when he was explaining why he wants to fight Stipe
Marcio José De Carvalho
Marcio José De Carvalho Před 10 dny
Just in time
Maake Manuatu (Magic_Mux Production)
Maake Manuatu (Magic_Mux Production) Před 10 dny
Wasn't Blaydes talking about cleaning out the heavyweight division ?? 🤣🤣
Mike Ezigbo
Mike Ezigbo Před 10 dny
He is right. Israel Adesanya is going to move up to heavy weight and become the heavy weight champion.
Chila Jeffrey
Chila Jeffrey Před 10 dny
Great fight👍congratulations👏👏👏 Lewis fabulous uppercut💪
Dreaming#11
Dreaming#11 Před 10 dny
Dirty shots, there was no reason to punch the guy after he was out
Nurhulla Rahmani
Nurhulla Rahmani Před 10 dny
💕❤💕💕❤❤💕❤❤🌹🌹❤💕💕
Adrian B
Adrian B Před 10 dny
Stipe might work him
miguel 69
miguel 69 Před 10 dny
The savage man literally did not care
attracted to the metal like magneto
attracted to the metal like magneto Před 10 dny
I thought Derrick would win
No name man
No name man Před 10 dny
He just slaughtered a man
Checkers Lane
Checkers Lane Před 10 dny
Derrick Lewis doesnt care about titles and al that. When you see him in the ring he always look like he doesnt even want to be there
Jesus Hoya
Jesus Hoya Před 10 dny
I actually felt a bit concerned for blaydes when he just fell flat like that.Thought he died for a moment.Kudos to both warriors and to Derrick ofcourse.
Josh Dutczak
Josh Dutczak Před 10 dny
I said Lewis was going to win by K.O. in a random Poll, and then people were trying to roast me...saying I don't know shit. Anything can happen in a fight, especially in the Heavyweight Division!! Good Shit Derek Lewis! 💪
Smarter Than You
Smarter Than You Před 10 dny
I’d love to see him turn Jon Jones coked out brains into mush
Hal Terrill
Hal Terrill Před 10 dny
Stipe is much more than just a wrestler
AR Ibrahim
AR Ibrahim Před 10 dny
He landed just 3 strikes going into round 2 and the 4th was that disgusting KO (5 and 6 were superunnecessary ones)
Klefthoof Robert
Klefthoof Robert Před 10 dny
The most wonderous joy in my life is seeing these leg huggers getting trashed and put to sleep :) predictable shills. Two things tho, 1. Incredible how glassy Curtis' chin is considering the size of it, ive watched this ko numerous times, i don't think Derrick's hand even touched his face, he got put to sleep by the forearm lol 2. He's been knocked out by the nr1 contender twice, and now by Lewis, he ain't seeing that titlee shot until Ngannou leaves the organization.
Klefthoof Robert
Klefthoof Robert Před 10 dny
@Sterling Archer Still got stopped twice bra :) and no, i've checked angles and to me it seems he got knocked out by the forearm on the chin and not the hand.
Sterling Archer
Sterling Archer Před 10 dny
You clearly stupid. That uppercut hit him right on the chin under the lip. No shame being knocked out for the first time clean by a guy who literally holds the record for most KOs. I am surprised Ngannou couldn’t do that. He only had a doctor stoppage and a early stoppage.
Legendary Duke
Legendary Duke Před 10 dny
I swear I heard him yelling at someone after the fight ... I wonder if it was Curtis blades girl or some shit . I wear I heard some crazy shit bro I might be tripping .. but after he ko Curtis and stood up you can hear it
Derplox
Derplox Před 10 dny
Curtis was making moans after getting KOd, apparently Blaydes corner said it was bullshit he landed two more punches, and Lewis said "Blame Herb Dean"
Cantthinkofaname
Cantthinkofaname Před 10 dny
*I love them wrestlers* DC walkout music starts
Sean Devine
Sean Devine Před 10 dny
Coming from someone who got bullied and humiliated by DC
matthew garcia
matthew garcia Před 10 dny
Good shit Lewis! But did you feel the same way with DC?
OKTAGON UNDG: TISKOVÁ KONFERENCE
35:15
OKTAGON MMA
zhlédnutí 108K
Erik Tresor - Vpred |Official Video|
3:02
Tresor Tv
zhlédnutí 58K
UFC 259 Countdown: Blachowicz vs Adesanya
24:11
UFC - Ultimate Fighting Championship
zhlédnutí 2,5M
Top 10 Rarest Knockouts in MMA
18:18
The World of Boxing!
zhlédnutí 7M
Derrick Lewis KOs Curtis & sends him to Ghosts Club
02:01
Top Finishes: Derrick Lewis
06:01
UFC - Ultimate Fighting Championship
zhlédnutí 1,7M
BEFORE and AFTER Fighting Israel Adesanya
16:19
Motivedia - MMA
zhlédnutí 1,2M
UFC Vegas 19: Post-fight Press Conference
11:05
UFC - Ultimate Fighting Championship
zhlédnutí 398K
OKTAGON UNDG: TISKOVÁ KONFERENCE
35:15
OKTAGON MMA
zhlédnutí 108K
Erik Tresor - Vpred |Official Video|
3:02
Tresor Tv
zhlédnutí 58K
Shakedown LIVE! WRC Arctic Rally Finland 2021 Powered by CapitalBox
38:40
WE TRAINED WITH WEST HAM FIRST TEAM! 😳😱🔥
5:09
F2Freestylers - Ultimate Soccer Skills Channel
zhlédnutí 1,1M